czwartek, 5 marca 2015

Najlepszy płyn mleczko emulsja żel do mycia twarzy UNIWERSALNY LACTACYD do każdego typu cery

LACTACYD

MOJ NAJLEPSZY PŁYN DO MYCIA TWARZY !

Zdjęcia własne - zakaz kopiowania ! 

Jestem kosmetologiem - to wiecie :)
Z miłości, pasji, wykształcenia i zawodu...

Przez lata praktyki miałam styczność z dziesiątkami, a może setkami płynów, preparatów do mycia twarzy.

Wiele osób nie używa wody - ja próbowałam tego sposobu, ale zwyczajnie nie jest on dla mnie.
Muszę mieć H2O + preparat myjący !



Przeszłam przez mleczka, pianki, żele, mydła, emulsje, aż sięgnęłam po LACTACYD, który zawsze mam i zaczęłam nim myć twarz ;)

To było chyba jedno z lepszych przypadkowych odkryć :) 



Używam LACTACYD FEMINA - emulsja

Co pisze producent? 
Delikatna emulsja do higieny intymnej Lactacyd Femina została stworzona, aby chronić naturalną równowagę pH okolic intymnych. Wzbogacona o naturalny kwas L-mlekowy oraz regenerujące Lactoserum odżywia i pozwala czuć się świeżo przez cały dzień, chroniąc przed uczuciem dyskomfortu.


Zdjęcia własne - zakaz kopiowania !

Produkt ten zawiera bakterie kwasu mlekowego, które wspomagają naszą skórę w walce ze szkodliwymi bakteriami Emotikon smile Kwas mlekowy jest też jednym ze składników naszego NMF skóry ( czyli naturalny czynnik nawilżający).

Kwas mlekowy ma bardzo szerokie zastosowanie w kosmetyce m.in. 

* działa nawilżająco
* stymuluje fibroblasty do produkcji kolagenu i elastyny, poprawia elastyczność i jędrność skóry, działa przeciwzmarszczkowo
* pomaga w odbudowie i "uszczelnianiu" płaszcza hydro-lipidowego 
skóry
* odblokowuje pory i działa antybakteryjnie
* użyty w szamponach i odżywkach pobudza cebulki włosa do wzrostu
... itd... Emotikon grin


Zdjęcia własne - zakaz kopiowania !

UWAGA! 
Ja używam TYLKO tego - EMULSJI, która widoczny jest na foto. Nie polecam raczej stosować żelu, ponieważ możecie mieć po zmyciu uczucie "ściągnięcia" skóry


Podejrzewam, że wiele z Was ma go w swoich łazienkach - więc naprawdę polecam wypróbować jako emulsję do mycia twarzy :) Niezależnie od tego jaką macie cerę ! Sucha, tłusta, mieszana, normalna :) Do dzieła ! ;) 

Pssst! LACTACYD używam również czasami do mycia włosów ;) Jako szamponu  Emotikon smil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz