sobota, 28 lutego 2015

BIOLIQ SERUM. OPINIE, cena, efekty, zmarszczki. CZY WARTO ?


Pomimo, iż telewizji nie oglądam prawie w ogóle, to jednak nadal co chwilę słyszę reklamę:

"Są zmarszczki, które uwielbiasz i te...." 

BIOLIQ - SERUM 



Co obiecuje producent?
  • WYGŁADZA ZMARSZCZKI
  • POPRAWIA JĘDRNOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ SKÓRY
  • AKTYWNIE NAWILŻA I ODŻYWIA
  • DODAJE CERZE BLASKU
  • WYRÓWNUJE KOLORYT
  • INTENSYWNIE REWITALIZUJE
Serum zawiera niezwykle ceniony składnik: odżywczy ekstrakt z kawioru
(Acipenser spp.), który jest bogatym źródłem protein, lipidów, witamin oraz minerałów.... itp itd
wszelkie info na stronie bioliq.pl/serum/


Zdjęcie - własne :) 


Kochani...
Zużyłam 5, albo 6 opakowań "cudownego" serum. 


EFEKTY? 

ŻADNE !!!

Może delikatnie napina, ale to dzięki konsystencji wodno-żelowej...
Również dzięki tej strukturze mamy wrażenie, że skóra "pije" wręcz kosmetyk... 
Nic bardziej mylnego - zwyczajne woda szybko odparowuje, a nam się wydaje, że został w całości wchłonięty ;) 

<- To mój ulubiony trik, którzy producenci stosują  w kosmetykach "cudownie-nawilżających"    :D 

Jakiegokolwiek rozświetlenia, wygładzanie, nawilżenia, spłycenia zmarszczek mimicznych nie odnotowałam.
Cena niska okolo 20zł, ale to takie wydanie 20 zł na coś, co jak dla mnie nie robi nic, to lepiej zjeść dobre lody! 


Opakowanie wygodne, szklane z pipetką - praktyczne - za to duży plus. 





Z racji, ze nie ma o czym się rozpisywać podsumuje tak:
Dla mnie NIE, ale kazda skóra jest inna i ma inne potrzeby, może więc warto wypróbować, bo dla Was będzie IDEAŁEM 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz