środa, 11 listopada 2015

Najlepszy puder matujący utrwalający makijaż FIXER Dermablend Vichy


Są kosmetyki, którym jestem wierna od lat.

Nawet jeśli w swoim zawodzie kosmetologa stykam się z setkami różnych produktów - 
to 
NIEZMIENNIE mam SWOICH FAWORYTÓW !


Makijaż, który trzyma się cały dzień, lub całą imprezę - to nie lada wyzwanie !

Może Was zaskoczę, ale NIGDY NIE POPRAWIAM MAKIJAŻU w trakcie imprezy, bo nie mam takiej potrzeby :) 


Nie noszę w torebce nawet lusterka, ani jakiegokolwiek kosmetyku kolorowego :) 



A jednak wiele Kobiet ma problem z trwałością make-up'u


Wystarczy wejść do damskiego WC w trakcie imprezy i tabuny Kobiet stoją przy lustrach dokładając kolejnych warstw wszelkich mazideł !

Jeśli ten problem dotyczy również Ciebie, to koniecznie powinnaś wypróbować mojego ASA z rękawa ! ;)



DERMABLEND - Vichy




Puder utrwalający - Transparentny, zmikronizowany puder utrwalający przedłuża trwałość podkładu do 18 godzin, 
nawet w ekstremalnych warunkach!


Pracując jako kosmetolog, wizażysta miałam styczność z wieloma produktami, którymi finiszujemy makijaż. 
Ich zadaniem jest maksymalne wydłużenie jego trwałości, utrzymanie świeżości, zapobieganie "świeceniu się". 
Do wykończenia makijażu dawniej używałam np Fixerów w sprayu - jednak łatwo było o mechaniczne uszkodzenie makijażu, kiedy modelka wykonała jeden fałszywy ruch ;)
Wystarczyło skrzywienie się, grymas, a makijaż mógł spłatać figla ;)




Dlatego od lat wybieram bezpieczną i najskuteczniejszą opcję
Vichy Dermablend
 
Transparentny puder tworzy ochronną warstwę na powierzchni skóry, stanowiąc barierę między makijażem, a środkowiskiem zewnętrznym. 

Puder utrwalający DERMABLEND™  nie podkreśla niedoskonałości skóry i nie zmienia koloru wybranego podkładu.
Hipoalergiczny. Testowany na skórze wrażliwej pod kontrolą dermatologiczną. Nie powoduje powstawania zaskórników. Nie zawiera środków zapachowych.
Puder utrwalający DERMABLEND™ sprawia, że skóra staje się aksamitna i miękka w dotyku.Wygląda naturalnie i pozostaje matowa. Nie powoduje wysuszania skóry.

Dermablend towarzyszy mi podczas wykonywania każdego makijażu wieczorowego :) 

Pomimo, iż jest biały nie bieli skóry - 





dlatego idealnie sprawdza się mi jako warstwa zabezpieczająca podkład przed osypywaniem się cieni do powiek...
Czyli tak to wygląda w praktyce : 


Jak demon w proszku :P

Dzięki temu sprytnemu trikowi unikamy zapigmentowania skóry przez ewentualne osypanie się cienia do powiek !

Po wykończeniu oka - puder transparentny delikatnie omiatamy miękkim pędzelkiem :) 



Opakowanie jest bardzo ładne, klasyczne, a przede wszystkim poręczne !
Do produktu mamy dołączony "puszek", który pomaga nam w aplikacji kosmetyku.
Jest on śnieżnobiały - niestety u mnie już delikatnie w kolorze "nude" ;) od podkładu.


Cena tego produktu waha się od 65zł - 90zł
w zależności od tego gdzie go kupicie.
Opakowanie zawiera 28g kosmetyku.
Jest bardzo wydajny i starczy Wam przez szalenie długi okres czasu !



Tutaj makijaż jaki wykonałam Ani - trzymał się całą noc - pomimo, że nie oszczędzała się na parkiecie ;)


Polecam, bo to naprawdę świetny produkt  ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz