poniedziałek, 4 grudnia 2017

Wypadanie włosów - jak powstrzymać ? Tricho-esthetic Bandi, Alpecin

Wypadanie włosów jest zjawiskiem normalnym.
Dziennie możemy ich tracić w granicach 50-150.
Co jednak, gdy zaczynają wypadać w znacznie większej ilości ?
Kiedy rano i wieczorem zaczynasz płakać z bezsilności ?
Ja przechodziłam przez to 4 razy.
Być może ten post pomoże komuś, kto jest w takiej sytuacji - w jakiej byłam i uchroni przed wydaniem kolosalnych kwot na suplementy, leki i kosmetyki, które koniec końców nic nie pomogły.... :(


Nie będę pisała o możliwych przyczynach wypadania, bo jest ich masa.
Osobiście traciłam włosy przez  Hashimoto.
W trakcie problemów, a nawet po usunięciu całkowitym tarczycy, gdy kilkakrotnie wahnęły się mi hormony.

Zacznę od tego, czego próbowałam.

Apteka: wszelkie preparaty : Biotebal, Biotyna, Inneov, Revalid, Hairvity, belissa, a także wszelkie chlorelle, spiruliny hawajskie, Merz-Specjal, Capivit, Skrzypowita .... 
I multum specjałów, których teraz już nie pamiętam.
Dodatkowo wszelkie witaminy typu, A,E, te z grupy B, selen, cynk i generalnie pół apteki.

Efekt tych powyższych aptecznych cudów: żaden... 
Doszły również zioła... 
Nawet napar z kozieradki, który zapachem przypominał rosół... 
Byłam tak zdesperowana, że nałożyłabym chyba WSZYSTKO, żeby powstrzymać wypadanie włosów.
Wszelkie szampony i odżywki, oraz maski sklepowe pomogły tyle co nic.

Największy niesmak jednak miałam po produktach VICHY - Dercos, które są reklamowane jako fenomenalne, a uszczupliły naprawdę solidnie portfel....


I tak pewnego razu będąc na pokazie polskiej firmy Bandi 
( której produkty od zawsze lubię i uważam, że mają naprawdę kilka perełek jak np Krem z kwasem migdałowym, o którym pisałam tutaj: KLIK )
przedstawiono nową linię do włosów :



          Tricho-esthetic Pielęgnacja skóry głowy



Na początku machnęłam na te produkty ręką, ale kiedy kolejny raz rozpoczęłam walkę z wypadającymi włosami - to właśnie 3 z nich uratowały moją czuprynę i są dla mnie kosmetyczną rewolucją do walki z utratą włosów. 



"PIERWSZE POLSKIE PREPARATY TRYCHOLOGICZNE DO PROFESJONALNYCH ZABIEGÓW W GABINETACH I PIELĘGNACJI DOMOWEJ, OPRACOWANE W LABORATORIUM BADAWCZYM BANDI PRZEZ EKSPERTÓW W DZIEDZINIE PIELĘGNACJI SKÓRY GŁOWY.
Linia Tricho-esthetic została opracowana na najczęstsze problemy skóry głowy i włosów, aby uzupełniać terapię farmakologiczną, zwiększać jej skuteczność i wydłużać efektywność leczenia dla zdrowych, mocnych i pięknych włosów.Linia rekomendowana przez Kingę Esterę Jach-Skrzypczak – pionierkę trychologii w Polsce, założycielkę Międzynarodowego Stowarzyszenia Trychologii Estetycznej (ISAT), technika trychologii analitycznej z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym." - źródło Bandi.



MOJE 3 produkty to:

1. Tricho-lotion stymulujący wzrost włosów

2. Tricho-ekstrakt przeciw wypadaniu włosów
3. Tricho-peeling oczyszczający do skóry głowy


Tricho-lotion stymulujący wzrost włosów 


zapobiega wypadaniu włosów. Jest to preparat, który wystarczy na bardzo długo . Cena 49zł/200ml

Jest w postaci wygodnego spray'a, który rozpylamy na skórę głowy (tak jak pozostałe kosmetyki, o których będę pisała). Jest bardzo duży 200ml i bardzo wydajny - producent pisze o nim: "Biostymulujący lotion na skórę głowy. Dzięki zawartości substancji oddziałujących na naczynia krwionośne preparat powoduje ich rozszerzenie i miejscowe przekrwienie skóry. Efektem tego procesu jest wzmocnienie odżywienia i dotlenienia opuszek włosów (cebulek) oraz pobudzenie ich regeneracji i wzrostu włosów."

Dzięki zawartości kwasu mrówkowego, oraz mięty pieprzowej na skórze czuć szczypanie, grzanie i widać dość mocne przekrwienie - jest to całkiem normalny, wręcz bym powiedziała pożądany efekt, który ustępuje po około 30 minutach. 
Lotion jest moim absolutnym faworytem... Stosowałam go codziennie - teraz, a teraz raz w tygodniu :) 



Tricho-peeling oczyszczający do skóry głowy 

Dlaczego jest ważny ? Ponieważ złuszczamy naskórek na twarzy, na ciele, a skórę głowy pomijamy.
No bo i jak wykonać peeling, kiedy są włosy? 
Cena 38zł/100ml



Bandi wyszło naprzeciw temu problemowi i stworzyło Preparat oczyszczający i przygotowujący skórę do wchłaniania składników aktywnych. 
Jest to bardzo ważne, bo używamy pianki, lakiery, serum, spraye, olejki, oraz wszelkiego gatunku kosmetyki, które zwyczajnie zapychają skórę. 
"Dzięki zawartości mocznika i kwasu mlekowego peeling skutecznie usuwa nadmiar zrogowaciałego naskórka i zanieczyszczenia zewnętrzne tworzące na powierzchni skóry warstwę krystalizacyjną. Po wykonaniu peelingu skóra intensywniej wchłania składniki stosowanych odżywek, zwiększa się skuteczność prowadzonych terapii. Preparat nie zawiera parabenów, a kompozycja zapachowa pozbawiona jest alergenów."



Tricho-ekstrakt przeciwko wypadaniu włosów

Skoncentrowany i aktywny ekstrakt na skórę głowy, przeciw wypadaniu włosów o różnej etiologii. Głównymi składnikami preparatu są substancje rozszerzające naczynia krwionośne, stymulujące


mikrokrążenie, pobudzające odżywienie i dotlenienie opuszki włosa. 
Na skutek tego procesu dochodzi do aktywacji podziałów komórek macierzy i nasilenia wzrostu włosów. Ekstrakt zawiera również substancje o intensywnym działaniu przeciwzapalnym, aby skutecznie walczyć z nadmierną utratą włosów.
Cena 49zł/30ml lub 130zł/100ml



Do grona preparatów Bandi, które pomogły zachować włosy należą jeszcze 2 preparaty firmy
ALPECIN

* Szampon  (bez promocji kosztuje 31,99zł )
* Liquid ( cena regularna 43,99zł) 

Osobiście kupuję zawsze w Rossmann -  bardzo często są tam promocje i znajdziecie je w dużo niższych cenach :)
Jeśli nie macie w pobliżu sklepu stacjonarnego, to pamiętajcie o sklepie internetowym. Rossmann ma świetną aplikację na telefon, przez którą zrobicie zakupy, a jeśli chcecie wejść na stronę www - znajdziecie tam (majstersztyk) wirtualny sklep - w którym spacerujecie pomiędzy półkami i wrzucacie produkty do koszyka !! Układ półek jest taki jak w sklepach sieciowych Rossmann'a :) 



W obu preparatach głównym składnikiem jest kofeina, która również bardzo mocno pobudza mikrokrązenie, a także wzmacnia cebulki włosa i zapobiega wypadaniu.
W gamie produktów Alpecin znajdujemy 4 rożne warianty - Rossmann.pl zrobił świetne zestawienie, które prezentuje poniżej:




Powyżej przedstawiłam Wam moje top 5 jeśli chodzi o wypadanie włosów. Dodatkowo polecam zażyć coś od wewnątrz - ja wybieram suplementy dla kobiet w ciąży. 
Zazwyczaj jest to Femibion 1 lub 2 



źródło zdjęcia



Dlaczego preparaty dla ciężarnych ? 
Ano jak pisałam na początku: "zjadłam pół apteki"...
I niewiele to pomogło. 
Wręcz czasami efekt był opłakany ( przykładowo HAIRVITY, które jest mocno reklamowane i producent obiecuje cuda, a jedynie co to wyskakują człowiekowi "pryszcze" po twarzy. Jest to ofekt, którego sama doświadczyłam i kilka moich Klientek :( cena Hairvity to ok 60zł  ) 

Dlatego przestałam eksperymentować i sięgnęłam po preparaty dla kobiet w ciąży - być może tam nie pakują świństwa ;)

Powyższe rzeczy są moimi faworytami i szczerze polecam - naprawdę warto wypróbować.
Zapraszam na facebook Lejdis - Kosmetologia Estetyczna - znajdziecie tam promocje na markę Bandi <3 oraz inne preparaty :)
Zapraszam do polubienia na FB i niech Wam włos z głowy nie spadnie ;) :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz