poniedziałek, 29 czerwca 2015

Schwarzkopf Essence Ultime BLOND & BRIGHT spray rozjaśnianie szampon ombre maska efekty

Niedawno na promocji w Rossmanie kupiłam szampon i maskę do włosów blond:


SCHWARZKOPF Essence ULTIME - 
Blond & Bright
Citrus+ Oil




-za każde opakowanie zapłaciłam chyba coś około 17zł.



BLOND & BRIGHT 
jest to seria, która delikatnie rozjaśnia włosy i zapobiega żółtym odcieniom (przy włosach farbowanych / rozjaśnianych)



Zacznijmy od tego co obiecuje producent:




Szampon Blond & Bright

  • Stopniowe podkreślenie blondu.* 
  • Delikatny efekt rozjaśnienia.
  • Z ekstraktem cytrusowym i olejkiem.
*przy równoczesnym stosowaniu szamponu, odżywki i sprayu; proszę uważnie przeczytać instrukcję na sprayu Blond&Bright

Maska Blond & Bright

  • Odświeżenie blondu i delikatne zapobieganie żółtym tonom.
  • Czas stosowania: 5 minut.
Z ekstraktem cytrusowym i olejkiem.



PIERWSZE EFEKTY, odczucia. 

Szampon - 250 ml -świetnie się pieni i jest bardzo wydajny. Po umyciu włosy są śliskie, gładkie. 
To dla mnie ogromny plus, ponieważ przeważnie używając szamponów do włosów blond - po umyciu były one szorstkie, nieprzyjemne-takie odczucia miałam ja- gdzie nie farbuję włosów kilka lat (jedynie koncowki ombre). Więc nie chcę myśleć co niektóre szampony z takich serii robią Paniom, które mają rozjaśnione całe włosy - podejrzewam, że czasami nie sposób wbić grzebień do nich...
Przy tym szamponie unikniecie tego przykrego efektu splątania włosów. 
Zapach ładny, cytrusowy, kwaskowaty - dość mocny, intensywny. 
Ogólnie po 1 zastosowaniu szamponu i maski - bardzo długo czułam zapach tych kosmetyków. 
Jeśli jesteście przeczulone na tym punkcie - to może okazać się dla Was uciążliwe. 
Osobiście lubię mocne zdecydowane zapach - więc dla mnie jest to kolejny + ;) 


Maska - 200 ml - gęsta - bardzo wydajna. Jak można się było spodziewać kolor delikatnie fioletowy, aby niwelować żółte refleksy na włosach. Jednak nie bójcie się - nie jest to pigment niczym apteczny FIOLET GENCJANY, który farbuje czuprynę na siwy kolor :D 
No tak, niektóre kosmetyki mają niestety zbyt dużo tego fioletu, który potem dosłownie "wpija" się w rozjaśnionego włosa. 
Maskę pozostawiamy na 2-5 minut i spłukujemy ! 
Jedwabiście miękkie włosy, lejące, bez efektu obciążenia  - oto efekt maski ! 
Dla mnie bomba ! 


Pomimo, że te kosmetyki kupiłam przypadkiem - jako wzrokowca przyciągnęła mnie oczywiście  bardzo ładna, estetyczna, nieskomplikowana szata graficzna.
Proste, błyszczące, białe opakowania - w tym wypadku z  żółtymi akcentami (każdą serię cechuje inny kolor)  i czarnymi napisami. 
Bezproblemowo je otworzymy nawet mokrymi i śliskimi rękami - co wiadomo w kąpieli jest ważne, bo nie ma nic gorszego niż szarpać się pod prysznicem z nakrętką :D 

Absolutnie nie zasugerowałam się buźką ambasadorki marki - czyli Claudii Schiffer :D 
Bo reklamuje jak wiadomo za ciężkie pieniądze ! ;) :P 

Tak prezentuje się cała seria do włosów jasnych
Jedno jest pewne - Schwarzkopf wypuścił na rynek świetny produkt na naprawdę wysokim poziomie i będę po niego sięgała !

Efekt rozjaśnienia?
Otóż na swoim naturalnym kolorze - nie zauważyłam. Jednak na końcówkach, które mam rozjaśnione - już po pierwszym zastosowaniu szamponu + odżywki - faktycznie żółtawe odcienie znikły !
I chciałam podkreślić raz jeszcze , że dla mnie najważniejsze jest to, że te produkty jako jedne z niewielu , które służą do pielęgnacji włosów blond - nie przesuszają czupryny i nie robią przysłowiowego siana na łepetynie ! ;)
Włosy są jedwabiście gładkie, mocno nawilżone i błyszczące.

Więc śmiem podejrzewać, że cała seria ESSENCE ULTIME czyli:


  • ESSENCE ULTIME CRYSTAL SHINE - dla włosów matowych i normalnych
  • ESSENCE ULTIME BIOTIN+ VOLUME - cienkich, bez objętości 
  • ESSENCE ULTIME OMEGA REPAIR - zniszczonych, osłabionych
  • ESSENCE ULTIME MINERAL STRENGTH - słabych, delikatnych
  • ESSENCE ULTIME DIAMOND COLOR - farbowanych lub z pasemkami 

- będzie dawała radę. A Schwarzkopf powinien iść za ciosem i wypuścić linię dl włosów rudych, oraz kasztanowych, które pomogłyby utrzymać kolor :)



Minusów dla mnie NIE MA ! :) 

Tak prezentują się moje włosy przy tej serii:




Prosze się nie naśmiewać z kapcioszków ;) :P
3 minuty później po zdjęciu się przebrałam, bo na sukienkę było za zimno, a rajstop szczerze nienawidzę :D ;)
Polecam i jak zwykle zapraszam na facebooka na FASHION LOVE PASSION :)


AKTUALIZACJA ;) 
Ostatnio dokupiłam SPRAY oraz odżywkę




Spray Blond & Bright
Stopniowe rozjaśnianie do 2 tonów


  • Stopniowe rozjaśnienie do 2 tonów.*
  • Zdrowo wyglądające włosy. 
  • Z ekstraktem cytrusowym. 

Spray rozjaśniający z utleniaczem i olejkiem cytrusowym rozjaśnia włosy o 1/4 tonu podczas każdej aplikacji. Ciepło suszarki lub promienie słoneczne mogą zintensyfikować efekt. 


STOSOWANIE: Spryskać bezpośrednio wilgotne włosy i rozczesać, aby równomiernie rozprowadzić produkt.
Wysusz włosy i wystylizuj. Jednorazowy zabieg może być powtarzany co 2-3 dnu, jednak nie więcej niż 3 - 5 razy w zależności od oczekiwanego efektu kolorystycznego.
Kolejna seria zabiegów może być wykonana po upływie 4-6 tygodni.

Ja poprawiałam ombre ;) Już po pierwszym razie zniknęły wszelkie zółte refleksy :)
Nie przesusza, łatwy w aplikacji - dla mnie bardzo fajny i przyjemny produkt ! :) 






Odżywka Blond & Bright

Blond color RE-fresh
  • Stopniowe podkreślenie blondu.* 
  • Delikatny efekt rozjaśnienia.
  • Z ekstraktem cytrusowym i olejkiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz