czwartek, 19 lutego 2015

Największe zbrodnie salonów kosmetycznych cz. I - PAZNOKCIE MARZEŃ... czyli jak oszukują nas w gabinetach..

Niezależnie od szczebli mojej kariery w zawodzie kosmetologa, ten temat od zawsze spędzał mi sen z powiek... 


zdjęcie: archiwum własne-zakaz kopiowania


A raczej sposób jego NAJCZĘSTSZEGO rozwiązania oferowanego przez manicurzystki/kosmetyczki, a nawet kosmetologów.
Kosmetologia - pomimo, że obecnie nie pracuję w tym zawodzie - od zawsze była moją pasją. 


Osoby działające w tej branży powinny pomagać, a nie szkodzić!




Niezależnie od tego czy robimy manicure, mikrodermabrazję, czy mezoterapię igłową...
Jestem po to, aby każdy pacjent poczuł się w "moich rękach" bezpiecznie i wiedział, że uzyska profesjonalną pomoc - bez względu na "rangę" zabiegu...

Słabe, zniszczone, rozdwojone paznokcie 

- znacie ten temat ? 




Tak.
Wiele kobiet ma z tym problem i często przychodzą do gabinetu kosmetycznego po pomoc. 

Niestety bardzo często zamiast pomocy oferowane są im zabiegi, które wręcz zaostrzą problem...

zdjęcie: archiwum własne - zakaz kopiowania! 


Więc - jeśli chociaż raz przyszliście do salonu z problemem suchych, pękających paznokci, a w ramach "poprawy" ich stanu zaoferowano Wam nałożenie żelu, tytanu, akrylu, lub hybryd - uciekajcie!
Uciekajcie i  nigdy tam nie wracajcie! 


Wszystkie te metody niestety osłabiają kondycję naszych paznokci.
To nie jest rozwiązanie problemu - to tylko idiotyczny sposób jego tuszowania




Pracując w Warszawie, często przychodziły klientki (jak ja nie lubie tego słowa w tym zawodzie) , którym właśnie "pomagano" w ten sposób. 


Nigdy nie skrytykowałam innego salonu i nie podważałam - nawet wątpliwych kompetencji broń Boże - Pani z salonu na tym samym osiedlu :D ...
Natomiast przedstawiłam mój odmienny punkt widzenia i zaproponowałam odpowiednią pielęgnację. 



zdjęcie: archiwum własne - zakaz kopiowania! 


Tutaj i na FASHION LOVE PASSION 
mam ten komfort, 
że nikogo wprost NIE OCZERNIAM.


 Ale chciałabym wiedzieć jedną rzecz
:

CO MAJĄ NA CELU salony kosmetyczne (i wszelkie jednostki w nim pracujące) polecając i wykonując taki zabieg na ten problem?! 

A) Czy jest to wasza ignorancja, niedouczenie, nieumiejętność 
   analizowania ciągu przyczynowo-skutkowego?! 

B) Chęć zysku za wszelką cenę ? Bo wiadomo, że przy np. hybrydach 
   klientka za 2 tyg musi wrócić? 

C) "Klepiecie" masówkę i taśmowo wszystkim zalecacie "must have" 

   sezonu np. Tytan ?

D) Pomimo praktyki i wiedzy to nawet jako "profesjonaliści"    

   jesteście tak zaślepieni reklamą producenta ? 

Nie wiem! 



Od kilku lat chciałabym poznać odpowiedź na to pytanie, ale wątpię, że będzie mi to kiedykolwiek dane! 

Szkoda mi tylko tych osób, które przychodzą po profesjonalną pomoc i płacą za nią...

A dość, że tejże pomocy nie otrzymają, to zwyczajnie ich problem może okazać się później o wiele bardziej nasilony. 



Nie dajcie się kochani oszukać i nabrać na takie praktyki !!! 


Płacicie i wymagacie!!! 




A już niebawem w kolejnym poście opiszę Wam mój sposób na zniszczone paznokcie (sprawdzony pewnie na kilkuset, lub więcej osobach :) ). 




Więc zapraszam do obserwowania bloga, a także na facebook na :

FASHION LOVE PASSION

W kolejnych wpisach zdemaskuję Wam również inne "czarne" praktyki salonów kosmetycznych. 


zdjęcie: archiwum własne, podczas "luzu" w pracy ;) zakaz kopiowania



Miłego wieczory i jak zwykle czekam na Wasze komentarze zarówno tutaj jak i na facebooku :) <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz