sobota, 8 listopada 2014

NIEZAWODNY SPOSÓB na KACA ! Jak CAŁKOWICIE! uniknąć kaca. Chlorella detoks usuwanie toksyn

Jakiś czas temu z okazji Z okazji 1000 like na 

FASHION LOVE PASSION 

Zdradziłam mój niezawodny sposób na KACA ! :D 

Tak jest ! Wpadłam na niego przypadkiem ;)A teraz połowa moich znajomych również ma tego asa w rękawie :D 





No więc, że rada przyda się wielu osobom, bo nie oszukujmy się - każdemu się zdarzy, a następny dzień nie jest ciekawy...

 Tutaj opiszę Wam mój specyfik! ♥



CHLORELLA - firmy MERIDIAN

Chlorella jest algą słodkowodną, glon z gromady zielenic, która zawiera niesamowite ilości substancji odżywczych, które mają bardzo pozytywny wpływ na nasz organizm. 

Niezbędne aminokwasy, nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe, liczne cenne witaminy, minerały i pierwiastki śladowe.

Wpadłam na nią tak jak pisałam przypadkowo...
Najpierw zaczęłam brać spirulinę hawajską, a następnie chlorellę - chciałam schudnąć, bo niedoczynność tarczycy i Hashimoto dodały mi 15 kilogramów, których nie szło się pozbyć nawet morderczymi treningami i drakońską dietą - tyłam od powietrza! 



Brałam 3razy dziennie po 5 tabletek...
1,2,3 weekend - a wiadomo, że w te dni różnie bywa...
Jednak budzę się w kolejne niedziele, a ja czuję się jak MŁODA BOGINI! :D

Nic!
Jakbym grzecznie przesiedziała wieczór w domu, a nie przebalowała...

Powinnam cierpieć za te % wlane w siebie. Tak jak zawsze pokutowałam w niedzielę, po szaleństwach sobotniej nocy !

I zaczęłam się zastanawiać co jest grane?
Przecież od kilku lat jeśli przytrafiła się mi impreza i były %, to zawsze to ciężko odchorowałam, a teraz nic!
Analizując po kolei nowe specyfiki, zaczęłam wpisywać w google: "nowy suplement A, a kac,  "Nowy suplement XYZ, a kac" ...
W końcu wpisałam magiczną formułę:



"CHLORELLA A KAC"


a oto wynik:


"Chlorella jest niezastąpiona, gdyż absorbując toksyczne związki zapobiega przeciążeniu nerek czy wątroby. UWAGA!!! Można to zaobserwować na podstawie badań nad kacem. Otóż okazuje się, że w 96% przypadków, testowane osoby mogły uniknąć kaca po zażyciu 4-5 gramów chlorelli przed spożyciem alkoholu."

OD tamtego czasu zawsze w torebce mam chlorellę ! 

Moi znajomi również :)


Oprócz szeregu rewelacyjnych działań na nasz organizm, mamy taki mały bonus !
Jeśli wypada czasami impreza, a później cierpicie - polecam zakup tej algi!! ♥
*I niech duch imprezy będzie zawsze z WAMI !

No właśnie.
Brak kaca,
to tylko "bonus"
przy zażywaniu CHLORELLI.
 

Systematyczna suplementacja daje nam masę plusów! 

- przerobiłam delikatnie screena z 
http://chlorella.pl/sklad-chlorelli
abyście mogli zobaczyć jaką masę składników zawierają te maleńkie zielone tabletki!


"Chlorella zawiera więcej witaminy B12 niż wątroba wołowa, 50 razy więcej chlorofilu niż lucerna (jest najbogatszym znanym źródłem chlorofilu, stąd też jej nazwa), a także wiele rzadkich mikro i makro elementów. 60 procent jej składu stanowi białko (w soi dla przykładu: białka jest zaledwie 30 procent). Około 20 procent to węglowodany, a 10 procent - tłuszcze. Białko chlorelli zawiera dziewiętnaście aminokwasów, w tym wszystkie aminokwasy niezbędne. Stąd też jest równorzędne z białkiem zwierzęcym, z jednym, tylko zastrzeżeniem: zawiera mniej metioniny. Ta właściwość może okazać się w niektórych przypadkach zaletą.Chlorella zawiera szczególnie dużo lizyny - aminokwasu, którego z kolei, brakuje w diecie z dużą zawartością pszenicy.

[...] Ze względu na wysoką jakość obecnego w chlorelli białka, z powodzeniem może być stosowana jako wysokobiałkowy suplement w dietach niskokalorycznych. Chlorella zawiera ponadto ponad dwadzieścia różnych witamin i związków mineralnych. Jest, na przykład, bogatym źródłem karotenu (prowitaminy A), niezwykle potrzebnej całemu organizmowi. Ponadto występują w niej znaczące ilości żelaza,  cynku i kobaltu. Zawiera więcej witaminy B12 niż wątroba wołowa i jest znakomitym, a jednocześnie niskokalorycznym źródłem tej witaminy, której tak często brakuje w dietach wegetariańskich. " 
- źródło informacji: 
http://chlorella.pl/ <- osobiście używam tylko i wyłącznie Chlorelli tej firmy !


Dlaczego? 
A no dlatego, że wypróbowałam kilka innych i zawiodłam się. 

źródło zdjęcia- MERIDAN

Dlatego - jeśli już zdecydujecie się wypróbować i zadbać o swoje zdrowie - sięgajcie po CHLORELLĘ sprawdzonej firmy !

Joanna :)